В началото бе... ?

Бях чула някъде, че обикновените неща са най-хубави!

Затова реших този блог да се казва така. Не, че ще е най-хубавият, ама поне никой няма да се излъже по заглавието. Най-много да се уверите в истинносттта му.

Защо реших да си направя блог? Защото до сега не бях се сетила, че мога да си направя блог.

Лично за мен ще бъде приятно и занимателно да споделям мислите и размишленията си тук, а не в тетрадката (както до сега). Разликата е, че сега няма да си ги чета само аз (а дано!).

За тези, които биха следили писанията ми, обещавам да бъда кратка, точна и ясна. Може да питате тези, които са чели от "тетрадката", че винаги съм. Ще се радвам искрено и на мнения по темите, съгласия, несъгласия, похвали, жалби, жалби, жалби... ;-D Каквото дойде!

Плискам си една въображаема вода по пътя... и напред! ;-)




Коментари

Популярни публикации